Asociación para el fomento del deporte adaptado en Andalucía

L'any 2014 va néixer l'Associació “IN” per promoure a Andalusia l'esport adaptat. Compartir a través de l'esport i l'oci és la seva primera meta, realitzant activitats de diferent índole perquè les persones amb discapacitat i les seves famílies comparteixin aquestes experiències i aquestes els ajudin a superar reptes i buscar nous camins. L'Associació té com a objectiu la promoció de l'esport del pàdel en cadira de rodes entre persones amb lesions de naixement o adquirides, des del seu acostament, planificació i seguiment. La missió que té l'Associació entre les persones implicades en aquest projecte és la d'introduir a persones que desconeixen l'oportunitat que els brinda aquest meravellós esport, motivar a aquells que han sofert alguna lesió, realitzant un seguiment de la seva evolució i una planificació esportiva ajustada a les seves capacitats.