La Fundació Cruyff celebra el seu 25è aniversari
Esport 15 de Junio de 2022

Ahir al vespre, la Fundació Cruyff va celebrar els seus 25 anys d’història amb un esdeveniment  al CaixaForum de Barcelona. La Fundació, fundada per Johan Cruyff l’any 1997, commemora així la seva llarga trajectòria, que des dels seus inicis va estar centrada en el poder integrador de l’esport.

La Fundació Cruyff és el llegat solidari del mític jugador i entrenador holandès, que volia crear espais perquè tots els nens i nenes poguessin practicar esport, independentment de la seva situació econòmica o de les seves capacitats. Dos dels seus projectes més significatius són els Cruyff Courts –camps d'esport segurs a l'aire lliure– i els Pati14 –que milloren les zones de joc de les escoles–. Tots dos projectes beneficien milers de nens i nenes arreu del món.

L’esdeveniment d’ahir se suma a la resta d’activitats que la Fundació ha anat organitzant al llarg de 2022 per commemorar l’efemèride i preservar el llegat de Cruyff. Entre d’altres, també ha inaugurat nous espais a Espanya, Holanda i altres països d’Europa per a fomentar l’esport com a via d’inclusió, cohesió i transformació social.

A més de col·laborar de manera assídua amb aquesta entitat solidària, la Fundació Damm està  present al patronat de la Fundació Cruyff a través del  nostre vicepresident i director, Ramon Agenjo,  que actua com a vocal juntament amb noms tan destacats com Pep Guardiola, Carles Puyol, Xavi Hernández, Fernando Belasteguin o Joan Laporta.

Per a més informació sobre la Fundació Cruyff podeu visitar la seva pàgina web: www.cruyff-foundation.org

La Fundació Cruyff celebra el seu 25è aniversari