La Fundació Catalunya Cultura celebra el seu patronat a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm
Cultura 04 de Febrero de 2021

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm ha acollit avui la reunió del patronat de la Fundació Catalunya Cultura. El patró-director de la Fundación Damm, Ramon Agenjo, va exercir d’amfitrió de la reunió, en representació de l’entitat i en qualitat de membre executiu de la Fundació Catalunya Cultura.

Durant el patronat, les empreses guanyadores del Premi Empresa Cultura, Agrienergia i del Premi IMPULSA, el Festival d’Art Mural Gargar, van presentar els seus projectes. Dos casos d’èxit d’empreses catalanes que realitzen accions de compromís i aportació a la cultura amb impacte territorial.

Agrienergia, empresa distribuïdora d’energia elèctrica amb seu a Banyoles i guanyadora del Premi Empresa Cultura, va presentar la seva acció d’abast territorial amb gran impacte social en pro de la cultura més enllà del seu objectiu empresarial.

Per la seva part, el Festival d’Art Rural Gargar de Penelles (Lleida), empresa guanyadora del Premi IMPULSA, va explicar, durant el patronat, el seu projecte per difondre la cultura artística al món rural, a través de la unió de muralisme i música amb tallers d’altres disciplines artístiques.

La trobada del patronat va servir també per posar en valor la distinció recent estrenada de “Segell Empresa” o “Entitat compromesa amb la Cultura”, amb l’objectiu de poder fer un mapa de les entitats i empreses que ajuden la cultura i que les dotarà de prestigi i projecció, a més de posicionament estratègic dins del panorama cultural català.

Patronat Fundació Catalunya Cultura