Tres integrants de l’equip de la Fundación También, seleccionades pel Programa de Tecnificació Nacional d’Esports d’Hivern
Esport 24 de novembre de 2020

Les integrants de l’Equip Fundación También Competició Esquí&Snowboard Adaptat Audrey Pascual, Maria Martín Granizo i Paula Hormaeche han estat seleccionades per la Federació Espanyola de Persones amb Discapacitat (FEDDF) per formar part del seu Programa de Tecnificació Nacional d’Esport d’Hivern.

D’aquesta forma, Audrey Pascual, actual campiona d’Europa Absoluta de sitskí; María Martín Granizo, campiona de la Copa d’Espanya d’Esquí Adaptat (categoria de peu), i Paula Hormaeche, rider, han vist recompensat el gran esforç i enorme labor durant la temporada al ser reconegudes com a “esportistes joves amb projecció” i seleccionades per formar part del Programa de Tecnificació Nacional d’Esport d’Hivern, la finalitat del qual és la formació d’esportistes perquè puguin donar el salt a l’Alt Nivell, amb l’objectiu de que, en el futur, puguin arribar a l’equip nacional.

La Fundació Damm, que té per objectius el suport i la promoció d’activitats orientades al desenvolupament integral de les persones, col·labora amb la Fundación También per la inclusió social de les persones amb discapacitat, així com la promoció de l’esport adaptat entre persones amb qualsevol tipus o grau de discapacitat i el foment de valors educatius i inclusius.

Audrey Pascual_Fundación TambiénMaría Martín_Fundación TambiénPaula Hormaeche_Fundación También