Tercera entrega de les Beques Fernando Coll
Esport 22 de novembre de 2019

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir l’acte d’entrega de les III Beques educatives Fernando Coll, que representen una ajuda econòmica pels estudis d’una vintena de jugadors i jugadores del CF Damm.

El president del Club, Ramon Agenjo, i el codirector de la Fundació Damm i conseller de Damm, Ramon Armadàs, van ser presents en un esdeveniment distès en què van compartir converses sobre la temporada i els estudis que estan cursant els esportistes de l’entitat.

El president Agenjo va reinicidir en el seu missatge de donar prioritat a l’escola abans que el futbol. “No us demano que traieu bones notes” –els va dir Agenjo- “vull que ho doneu tot estudiant”. Aquestes beques educatives porten el nom de Fernando Coll, president de Damm durant gairebé 30 anys i un dels màxims impulsors del CF Damm.

Els jugadors i les jugadores premiades amb les beques van recollir un diploma de reconeixement i es van fer una fotografia protocol·lària amb el president Agenjo i el director esportiu del Club, Albert Puigdollers. Per finalitzar l’acte, esportistes i familiars van gaudir d’un berenar amb productes de la casa.

beques