Ramon Agenjo recull el reconeixement a Damm pels més de 30 anys de col·laboració amb IESE
Cultura 01 de juliol de 2021

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm i conseller de Damm, va recollir ahir el reconeixement que IESE, una de les millors escoles de negocis a nivell internacional, va atorgar a Damm en la seva XXXIII Reunió Anual d'Empreses Patró.

L'escola de negocis va reconèixer a Damm pel seu suport a la institució des de fa més de 30 anys, especialment en l'ampliació del campus de IESE a Madrid, que s'inaugurarà a l'octubre, i per ajudar a dur a terme projectes de recerca, el desenvolupament de diferents campus internacionals i les beques per a estudiants.

A més de Damm, altres empreses patrones van ser reconegudes durant la trobada. I és que més de 150 representants d'empreses partner van acudir a la trobada, als qui l'escola de negocis va aprofitar per a agrair el seu continu suport, especialment en aquests temps d'incertesa, acompanyant a la institució en la seva missió de tenir un impacte positiu en l'empresa i la societat.