Ramon Agenjo participa en el lliurament del Premi Empresa Cultura de la Fundació Catalunya Cultura
Cultura 26 de gener de 2021

El passat 21 de gener, es va celebrar la roda de premsa de la primera edició del Premi Empresa Cultura de la Fundació Catalunya Cultura, que reconeix les companyies que donen suport a la cultura i la inclouen en la seva identitat. L’acte va comptar amb la presència d’Àngels Ponsa, consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya; Maite Esteve, directora de la Fundació Catalunya Cultura; Sílvia Martí, presidenta del jurat, i Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm.

Agrienergia, empresa distribuïdora d’energia elèctrica amb seu a Banyoles, va ser la guanyadora d’aquest guardó que va destacar ”per la seva aportació decidida i innovadora al món de la cultura, a través de l’àmbit de les arts”, segons va afirmar la presidenta del jurat.

Nou segell de la cultura

A la mateixa roda de premsa, la Fundació Catalunya Cultura va anunciar la creació d’un “Segell d’Empresa” o “Entitat compromesa amb la Cultura”, amb l’objectiu de poder fer un mapa de les entitats i empreses que ajuden la cultura.

Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm i membre executiu de la Fundació Catalunya Cultura, va destacar-ne les seves qualitats: “A Catalunya hi ha moltes empreses que participen a l’ecosistema cultural de Catalunya. Per què no les identifiquem i certifiquem les seves bones pràctiques? El segell donarà prestigi, distinció, projecció, visibilitat, cultura de marca i posicionament estratègic”.