Panathlon Internacional Barcelona homenatja Ramon Agenjo
Esport 03 de juny de 2024

Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació Damm, ha estat reconegut pel seu compromís amb el suport i el foment de l’esport al llarg de tota la seva trajectòria professional. L’emotiu homenatge, impulsat per Panathlon Internacional Barcelona, va tenir lloc el passat dijous 30 de maig a les instal·lacions del Reial Club de Tenis de Barcelona.

L’acte, organitzat per Josep Maldonado, ex Secretari General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya i presidit pel Dr. José Antonio Pujante, president de Panathlon Internacional Barcelona, va comptar amb més d’un centenar d’assistents, entre els quals s’hi trobaven amics i familiars de Ramon Agenjo, que no van voler perdre l’oportunitat d’acompanyar-lo en una jornada tan especial. També hi van ser presents personalitats i representants del món de l’esport i la societat catalanes, com David Escudé, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Cambra, president del RCT Barcelona, destacats exdirigents esportius i polítics com Maite Fandos, Joana Ortega, Jordi Cardoner, Pere Alcover, Beto Agustí, Josep Maria Minguella, els germans Matas, o presidents de federacions esportives com Jordi Tamayo o Jesús Pérez Tortajada, entre molts altres.

Panathlon Internacional Barcelona homenatja Ramon Agenjo