Nou acord de col·laboració entre la Fundació Damm i CUNEF
Societat 22 de octubre de 2020

La Fundació Damm amplia el seu compromís amb l’educació a través d’un nou acord de col·laboració amb el Col·legi Universitari d’Estudis Financers – CUNEF, pel qual l’entitat es converteix en col·laboradora institucional del centre acadèmic.

L’acord permetrà a la Fundació Damm col·laborar en les activitats acadèmiques i d’investigació aplicada de CUNEF, així com dur a terme, de manera conjunta, iniciatives per contribuir al desenvolupament de les persones que formen part de Damm. De la mateixa forma, Damm formarà part del grup d’empreses que col·laboren en el desenvolupament professional dels alumnes de CUNEF.

L’acord ha estat ratificat per Demetrio Carceller Arce, president de la Fundació Damm, i per Álvaro Cuervo García, president de CUNEF, en un acte celebrat a l’Aula Magna de la institució acadèmica.

Amb més de 40 anys d’història, CUNEF és una institució educativa que té com a objectiu principal contribuir, a través de la formació i de la investigació, a formar i capacitar als professionals que lideraran els reptes directius en l’entorn empresarial, institucional, bancari i financer. A l’actualitat, més de 1.700 alumnes cursen els seus estudis a CUNEF.

Demetrio Carceller Arce (Fundación Damm) y Álvaro Cuervo Garcia (CUNEF)