Neix el Barcelona Obertura Spring Festival
Cultura 10 de febrer de 2018

El Barcelona Obertura Spring Festival, promogut per Barcelona Global i presidit per Ramon Agenjo, és un projecte pensat per posicionar Barcelona en el món de la música clàssica amb grans noms de l’escena internacional com Valery Gergiev, Kent Nagano, Diana Damrau, Danil Trifonov i Matthias Goerne, així com una quarantena d’actuacions en espais emblemàtics de Barcelona i d’accés gratuït. Així doncs, es tracta d’un projecte transversal, dinàmic i accessible per a tothom de la ciutat de Barcelona.

El Festival és un gran pas endavant en el projecte Barcelona Obertura, creat el 2015 amb l’objectiu de donar difusió a l’extraordinària oferta musical i a les programacions que impulsen les institucions catalanes, a l’alçada d’altres grans capitals europees, per posicionar la música clàssica de Barcelona al mapa mundial i convertir la ciutat en un destí de turisme cultural i musical.

El Barcelona Obertura Spring Festival es va presentar el passat 5 de febrer a L’Auditori amb la participació del president de Barcelona Obertura, Ramon Agenjo, que va destacar que “aquest festival és el millor anunci per a la ciutat de Barcelona i és fonamental que la idea hagi nascut des de la societat civil”.

spring