Les obres de la Ciutat Esportiva Damm avancen a bon ritme
Fundació Damm 16 de maig de 2024

Les obres de la Ciutat Esportiva Damm continuen avançant. Ben aviat, els equips del Club de Futbol Damm, així com els altres projectes de la Fundació, els col·laboradors i col·laboradores de la cervesera i les seves famílies podran gaudir d’unes instal·lacions pròpies que ocuparan una superfície de 30.000 m².

El complex comptarà amb dos camps de Futbol 11 polivalents i dos edificis. L’edifici principal acollirà les oficines de l’entitat esportiva, a més dels serveis mèdics del Club i altres espais com una sala d’estudis per als jugadors i jugadores, mentre que en el segon s’hi situaran uns segons vestuaris, unes grades amb capacitat de fins a 550 espectadors i una àmplia àrea de restauració de 100 m2.

La Ciutat Esportiva de la Fundació Damm serà un complex que quedarà integrat de manera sostenible al paisatge de la muntanya de Montjuïc, a Barcelona, i permetrà a la Fundació ampliar la seva tasca social.

Les obres de la Ciutat Esportiva Damm avancen a bon ritme