La Universitat Carlos III de Madrid entrega les beques Alumni 2022-2023
Societat 28 de octubre de 2022

El passat 22 d’octubre, la Universitat Carlos III de Madrid (UC3M) va fer entrega de les Beques Alumni 2022-2023, dirigides a estudiants de grau amb un bon expedient acadèmic i recursos econòmics limitats. En total, 12 alumnes s’han pogut beneficiar d’aquestes beques, cadascuna de les quals està dotada de 3.000 € per curs acadèmic, és a dir, de 12.000 € en total per a estudis de grau i 18.000 € per a estudis de doble grau.

Les beques del curs 2022-2023 es van entregar a la Trobada General Alumni de la UC3M, a la qual hi van assistir més de 300 convidats entre antics alumnes, becats alumni i representants d’empreses i institucions. Com a col·laboradora del programa, la Fundació Damm va estar present en la cerimònia d’entrega. En aquesta edició, les noves beques van ser entregades per Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm.

Des de la creació de les beques Alumni l’any 2012, 134 alumnes de la Universitat Carlos III de Madrid s’han pogut beneficiar del programa. Els fons de les beques provenen de les donacions d’antics alumnes de la UC3M, així com de la comunitat universitària, particulars i entitats externes –entre les quals es troba la Fundació Damm–  que volen contribuir a que els joves tinguin l’oportunitat de completar els seus estudis universitaris.

La Universitat Carlos III de Madrid entrega les beques Alumni 2022-2023