La Fundación También organitza la 11ª Carrera Popular Madrid También Solidario
Esport 26 de juliol de 2022

La Fundación También i Eventsthinker ja preparen la “Carrera Popular Madrid También Solidario”, una cursa per la inclusió i l’accessibilitat de les persones amb discapacitat. L’objectiu de la iniciativa és buscar nous col·laboradors i recaptar fons per finançar els projectes socials de l’entitat, dirigits a aconseguir la plena integració de les persones amb discapacitat a través de l’esport.

L’esdeveniment, que tindrà lloc el 6 de novembre a Valdebebas, està obert a totes aquelles persones que hi vulguin participar, independentment de la seva edat o la seva condició física. Per a garantir que tots aquells que ho desitgin puguin formar-ne part, els organitzadors oferiran modalitats de recorregut de 5 i 10 quilòmetres, així com l’opció del “Kilòmetre per la inclusió”, que permetrà recórrer una distància lliure en consonància amb les capacitats de cada corredor. La cursa es podrà realitzar a peu, en bicicleta adaptada o en cadira de rodes.

L’esdeveniment comptarà amb la presència de prestigiosos esportistes paralímpics com el tenista Daniel Caverzaschi o la nedadora Teresa Perales, guardonada amb el Premi Princesa d’Astúries de l’Esport 2021. També hi serà Irene Villa, que, un any més, serà la madrina de la cursa popular “Madrid También Solidario”.

Per més informació sobre la cursa: www.madridtambiensolidario.com

Sobre la Fundación También

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundación También, una organització sense ànim de lucre que des de 2001 promociona l’esport adaptat entre el col·lectiu de persones amb qualsevol tipus de grau de discapacitat, així com el foment de valors educatius i inclusius. Per més informació sobre els seus projectes podeu consultar el seu lloc web: www.tambien.org

Carrera Popular Madrid También Solidario