La Fundació Damm renova el seu compromís com a mecenes del Palau de la Música Catalana
Fundació Damm 23 de febrer de 2024

La Fundació Damm ha renovat el seu acord de col·laboració la Fundació Orfeó Català – Palau de la Música, donant continuïtat així a la col·laboració que les uneix des de fa més de 30 anys.

Com a mecenes d’honor de l’entitat, la Fundació Damm seguirà col·laborant en les accions de l’entitat orientades a promoure la música −amb una especial atenció al cant coral−, el coneixement i la difusió del patrimoni cultural, i a col·laborar en la consolidació de la cohesió social. A més, ambdues entitats treballaran conjuntament per convertir l’Orfeó Català en un interlocutor destacat dins el conjunt de la cultura catalana, a més d’acostar-lo als més joves.

La renovació de l’acord ha estat subscrita per Joaquim Uriach, president de la Fundació Orfeó Català – Palau de la Música Catalana, i per Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm. També hi ha estat present Joan Oller, director general del Palau de la Música.

La Fundació Damm està vinculada a la Fundació Orfeó Català – Palau de la Música Catalana des de l’any 1991 i, en l’actualitat, a més de formar part del Consell de Mecenatge, el patró-director de la Fundació, Ramon Agenjo, és membre del patronat de l’entitat, ocupant-ne la vicepresidència primera. Cada temporada, la Fundació Damm col·labora amb una de les funcions que es programen al Palau de la Música i hi convida a col·laboradors i col·laboradores de Damm, en una aposta decidida pel desenvolupament de les activitats culturals i artístiques.

Sobre la Fundació Damm i la cultura

La cultura és un dels principals àmbits d’actuació de la Fundació Damm. Museus, auditoris, teatres o exposicions fotogràfiques són només algunes de les àrees que reben el suport de l’entitat, amb l’objectiu de fer la cultura accessible a totes les persones pel seu poder transformador, que impacta de manera positiva en el creixement i el desenvolupament de la societat.

El 2022, la Fundació Catalunya Cultura va distingir Damm amb el Segell IMPULSA CULTURA (SIC), un reconeixement pioner que atorga en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, i que té l’objectiu de reconèixer aquelles empreses que donen suport a la cultura. La important labor de la companyia i de la Fundació Damm en l’impuls de la música i les arts va ser clau en l’obtenció del Segell.

La Fundació Damm renova el seu compromís com a mecenes  del Palau de la Música Catalana