La Fundació Damm, present a l’entrega de beques de la Universitat Abat Oliba CEU
Societat 08 de març de 2023

El passat 7 de març, la Universitat Abat Oliva CEU va celebrar la seva tradicional entrega de premis i beques, amb la qual reconeix els mèrits dels seus professors, professores i estudiants en els darrers dotze mesos. En aquest context, es va fer entrega de les beques Josep Damm, les ajudes econòmiques atorgades per la Fundació Damm fruit de la seva col·laboració amb el centre universitari.

La Fundació ofereix cinc beques Josep Damm, destinats a estudiants de la Universitat Abat Oliba CEU amb millor expedient econòmic i amb recursos econòmics limitats. Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, va assistir a l’acte per fer entrega les beques atorgades Josep Damm d’enguany.

La Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona és una de les tres universitats promogudes per la Fundació San Pablo CEU. L’objectiu de la Universitat és la formació d’una comunitat universitària en el sentit més ampli de la paraula: una comunitat de coneixement capaç de proporcionar professionals amb criteris d’excel·lència acadèmica implicats en la realització del bé comú. Per més informació: www.uaoceu.es/ca