La Fundació Damm premia amb beques educatives els guanyadors del Concurs de Cuina, Pastisseria i Serveis de Restauració del CETT
Societat 12 de maig de 2021

Avui dimecres, les instal·lacions del CETT han acollit la final del XXV Concurs de Cuina i Pastisseria i del XXV Concurs de Serveis de Restauració, els quals van començar ahir dimarts. Dues iniciatives que enguany compleixen 25 anys i que van néixer amb la voluntat de reconèixer la capacitat tècnica, la professionalitat i el saber fer de l'alumnat de darrer curs del centre.

El premi dels concursos consisteix en una beca atorgada per la Fundació Damm per dur a terme una formació oficial al CETT durant el curs vinent. Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, ha format part del jurat del Concurs de Cuina i de Pastisseria, juntament amb la xef del restaurant La Gormanda, Carlota Claver; la directora de l'Escola Tècnica Professional i dels Estudis Universitaris de Gastronomia, Nan Ferreres, i el pastisser del restaurant Cocina Hermanos Torres, Xavier Pons.

En el Concurs de Cuina, la guanyadora ha estat Gemma Badia; al de Pastisseria, Laura Iñigo, i al de Serveis de Restauració, Alejandro Martín.

Concurs CETT