La Fundació Damm dona mobiliari per adaptar edificis en residències provisionals
Fundació Damm 17 de abril de 2020

Des que va començar aquesta crisi sanitària, la Fundació Damm està en contacte directe amb les diferents autoritats, posant a disposició d’aquesta causa tots els seus recursos i capacitats.

En línia amb la voluntat de continuar col·laborant en la lluita contra el Covid-19, la Fundació Damm ha fet entrega de 300 cadires i 30 taules a l’Ajuntament de Barcelona per habilitar un edifici, nou i sense ús del Poble Sec, en una residència provisional, la qual cosa permetrà treure a usuaris que no presenten símptomes de Covid-19 de les residències, allunyant-los de possibles focus de risc i contagi i allotjar-los fora de perill.

Les taules i les cadires donades per Damm -que és mobiliari que s’hauria de distribuir entre bars, restaurants i hotels que, a dia d’avui, romanen tancats- es distribuiran entre les habitacions dels usuaris i altres zones, i es destinaran a diferents usos, com l’adaptació dels banys a les necessitats dels residents.

La donació de mobiliari se suma a les donacions ja efectuades per la Fundació Damm de més de 130.000 litres d’aigua mineral a centres sanitaris, hospitals i entitats socials, així com a la col·laboració amb les iniciatives de xefs i restaurants de preparar i portar menjar a personal d’hospitals i de residències de la tercera edat, així com a menjadors socials.