La Fundació Damm dona més de 8.600 litres de llet a la Creu Roja de Catalunya
Fundació Damm 04 de desembre de 2023

El passat 29 de novembre, la Fundació Damm va entregar més de 8.600 litres de llet Letona a la Creu Roja de Catalunya, que aniran destinats als diferents programes solidaris que impulsa l’entitat amb l’objectiu de cobrir les necessitats bàsiques de persones i famílies en situació de vulnerabilitat.

I és que, des de fa anys, la Fundació Damm col·labora activament amb la Creu Roja donant suport a diversos projectes, dins el seu compromís per construir una societat millor mitjançant l’impuls d’accions i iniciatives que beneficiïn les persones, i especialment, els col·lectius més vulnerables. En reconeixement per la seva col·laboració, el passat mes de juny la Fundació Damm va ser distingida per la Creu Roja en l’acte “El Valor de les empreses”, on va reconèixer el seu compromís i aliança empresarial, i la seva contribució a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides.

El Moviment Internacional de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja és una organització humanitària amb presència a tot el món que va ser fundada el 1864 per protegir la vida i la salut. Com a organització humanitària i d'acció voluntària arrelada a la societat, dona respostes integrals des d'una perspectiva de desenvolupament a les víctimes de desastres i d'emergències, així com de problemes socials, de salut i mediambientals. El seu objectiu és mantenir-se a prop de les persones, tant en l’àmbit estatal com internacional, a través d'accions de caràcter preventiu, assistencial, rehabilitador i de desenvolupament, realitzades essencialment a través del voluntariat.

Més informació sobre la Creu Roja a www2.cruzroja.es

La Fundació Damm dona més de 8.600 litres de llet a la Creu Roja de Catalunya