La Fundació Damm, col·laboradora de l’Escola de Tennis de Taula del CT Barcino
Esport 01 de maig de 2017

La Fundació Damm ha establert un conveni de col·laboració amb el CT Barcino gràcies al qual la Fundació oferirà el seu suport per a les activitats i la promoció de l’Escola de Tennis de Taula. L’acte de signatura es va celebrar amb la presència del Sr. Ramon Agenjo, patró director de la Fundació Damm, i del Dr. Rafel Guayta, president del CT Barcino, juntament amb el Sr. Román Caudet, vocal de Tennis Taula de la Junta Directiva, i integrants de la Secció de Tennis Taula del CT Barcino i de la Fundació Damm. El CT Barcino, fundat el 1928, és un club de caràcter familiar amb unes completes instal·lacions on es practica el tennis, pàdel, tennis taula, hoquei sobre patins, futbol sala i natació.

La Fundació Damm, col·laboradora de l’Escola de Tennis de Taula del CT Barcino