La Fundació Damm col·labora amb Rodilla en les seves iniciatives solidàries per lluitar contra la Covid-19
Societat 21 de abril de 2020

Amb la voluntat d’agrair la tasca de tots aquells que lluiten a diari contra la pandèmia que afecta amb especial duresa la Comunitat de Madrid, la cadena de restauració Rodilla, amb la col·laboració de la Fundació Damm, donarà a partir d’avui i durant les properes setmanes, nombrosos packs de sandvitxos solidaris. Els col·lectius que rebran aquesta donació son alguns dels més afectats per la Covid-19 com la gent gran, els sanitaris, les persones dependents o els conductors de l’Empresa Municipal de Transports de Madrid (EMT).

Aquesta col·laboració se suma a l’entrega de 8.000 torradetes de Santa Teresa a més de 80 residències de la tercera edat madrilenyes durant la Setmana Santa, a més de la donació ja efectuada per la Fundació Damm de més de 150.000 litres d’aigua mineral a centres sanitaris i hospitals de tota Espanya, i a la col·laboració amb les iniciatives de xefs i restaurants, que preparen menjar a les seves cuines i el porten directament a personal d’hospitals i residències de la tercera edat, així com a menjadors socials de tot el país, arribant a subministrar més de 5.000 àpats al dia.

La Fundació Damm i Rodilla conviden a esmorzar a sanitaris i a conductors de la EMT

Centenars de sanitaris agafen a diari l’autobús per anar a hospitals a enfrontar-se, un dia més, a la major crisi sanitària que ha afectat al nostre país. L’Empresa Municipal de Transports de Madrid presta desinteressadament el seu temps i dedicació per tal de facilitar el transport del personal sanitari entre els hotels en els que s’allotgen i diversos hospitals madrilenys.

La Fundació Damm i Rodilla, amb l’objectiu de fer més amè el camí dels nostres herois de verd i dels conductors voluntaris de l’EMT, des d’avui i durant diverses setmanes, convidarà a esmorzar sandvitxos i cafès a tots els sanitaris en el trajecte des dels hotels en els que s’allotgen centenars de professionals fins als hospitals, per tal que, un cop allí, puguin també compartir-ho amb els seus companys. En total, són quatre rutes diàries amb tres torns.