La Fundació Damm col·labora amb el sopar benèfic de la Fundació Kālida
Societat 31 de maig de 2024

Ahir al vespre, la Fundació Kālida va celebrar la tercera edició del Sopar Concert Kālida Sant Pau, una vetllada benèfica amb l’objectiu de recaptar fons per oferir un suport integral a les persones amb càncer i els seus cuidadors i familiars del centre Kālida Sant Pau.

L’esdeveniment va comptar amb l’assistència de 410 persones i va rebre el suport de més de 50 empreses i organitzacions patrocinadores i col·laboradores, entre les que es quals es trobava la Fundació Damm. Els diners recaptats durant el sopar permetran a l’entitat benèfica oferir suport psicosocial integral a més de 2.500 visites durant dos mesos, contribuint a millorar el seu benestar i la seva qualitat de vida.

Els centres Kālida neixen com a espais protectors amb la missió de transformar situacions d’angoixa en processos de creixent confiança i seguretat, així com per establir una ruptura amb l’atenció sanitària oncològica institucionalitzada. Des de Kālida, orienten i acompanyen els pacients diagnosticats amb càncer durant tot el procés i posen a la seva disposició l’acompanyament i les eines necessàries per comprendre i assimilar la seva situació. Després de l’èxit del Centre Kālida Sant Pau, la Fundació continua treballant per perseguit la seva visió: crear una xarxa de Centres Kālida al costat dels principals hospitals oncològics del país.

Més informació a www.fundaciokalida.org.

La Fundació Damm col·labora amb el sopar benèfic de la Fundació Kālida