La Damm acomiada la temporada 2016-2017 amb un sopar històric
Esport 01 de juliol de 2017

El Sopar de Cloenda d’aquesta temporada va ser històric per diferents motius: en primer lloc, i com a novetat, es va celebrar a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm; el Club va homenatjar els jugadors que van aconseguir la fita més important de la història de la Damm fa 50 anys; i, per acabar, va ser el primer cop que es va acomiadar amb ‘honors’ a les jugadores del Club, que van rebre l’apreciada samarreta de la Damm i el rellotge commemoratiu que s’entrega als jugadors que, per edat, han d’abandonar el Club.

Durant el sopar, a més, es va fer un repàs dels èxits més destacats de la temporada mitjançant la projecció de vídeos resums de les campanyes realitzades per alguns dels equips de l’entitat, entre ells, la del Juvenil A dirigit per Roger Garcia.

El sopar d’enguany va comptar amb la presència de diferents personalitats del món del futbol i la política, com ara la del Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras; el Comissionat d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, David Escudé; el Seleccionador Català, Sergio González; i l’excerveser i actual jugador del RCD Espanyol, David López.

Després de gaudir d’una vetllada de germanor, el CF Damm va donar per finalitzada la temporada 2016-2017 tot esperant que la campanya vinent torni a ser motiu d’alegria i d’orgull per a la família cervesera.

La Damm acomiada la temporada 2016-2017 amb un sopar històric