Ja està disponible la Memòria d’activitats de 2020 de la Fundació Damm
Fundació Damm 13 de juliol de 2021

La Fundació Damm ha presentat la seva memòria d’activitats de 2020, en la qual fa balanç de la seva activitat en un any tan difícil com va ser el passat.

Al 2020, l’entitat va seguir donar suport a les diferents iniciatives culturals, educatives, socials i esportives que contribueixen a la construcció d’una societat millor, així com va seguir apostant pels seus projectes propis. Uns projectes centrats en l’esport base −Club de Fútbol i Club de Pàdel Damm− i en la preservació i difusió del llegat històric de la companyia, a través del seu Arxiu Històric.

Entre les accions dutes a terme l’any passat, cal destacar totes les accions que la Fundació Damm va impulsar per contribuir a pal·liar els efectes de la Covid-19 entre els col·lectius més vulnerables, així com ajudar els que lluiten contra el coronavirus a primera línia. A més, al 2020 es va formalitzar la compra dels camps de la que serà la Ciutat Esportiva de la Fundació Damm, que preveu inaugurar-se a principis de 2023 i que dotarà al Club de Fútbol Damm d’unes instal·lacions de primer nivell dins la ciutat de Barcelona.

Podeu consultar la memòria fent clic aquí.

Ja està disponible la Memòria d’activitats de 2020 de la Fundació Damm