Isidre Esteve finalitza el seu 19è Dakar
Esport 22 de gener de 2024

El pilot Isidre Esteve ha tornat a casa després de completar la 46a edició del Dakar –celebrat a Aràbia Saudita– junt amb el seu copilot Txema Villalobos i la resta d’integrants del Repsol Toyota Rally Dakar. El pilot finalitza així el Dakar per dinovena vegada, una de les proves més exigents del món, en una edició que s’ha convertit en la més desafiant per a tot l’equip.

El Repsol Toyota Rally Team s’havia col·locat en la 24a posició després de disputar cinc etapes, però la pèrdua del diferencial davanter en una de les fases clau de la competició els va impedir assolir el seu objectiu de finalitzar el Dakar entre els 20 primers classificats. “Ha estat el Dakar més difícil. Vam córrer molt des del principi, però la mecànica no ens va acompanyar i va sentenciar la carrera a nivell esportiu”, ha assegurat.

Tot i així, Isidre Esteve ha destacat els aspectes positius de la cursa, i està determinat a lluitar de nou per la seva posició dins el top 20 en la propera edició del Dakar, que se celebrarà el 2025: “El que és important és que hem acabat el Dakar, que hem completat tots els quilòmetres d’especials cronometrades, que hem validat tots els waypoints i que hem pogut pujar al podi amb tot l’equip per a celebrar-ho”, conclou.

Isidre Esteve finalitza el seu 19è Dakar