IE University i la Fundació Damm faciliten l’accés a l’educació de joves amb talent procedents de tot el món
Fundació Damm 04 de juliol de 2023

IE University, a través de la Fundación IE, i la Fundació Damm han anunciat avui que treballaran conjuntament per a impulsar l'impacte social a través de l'educació. Diego del Alcázar Silvela, fundador de IE University i president de la Fundación IE, i Demetrio Carceller Arce, president executiu de Damm i president de la Fundació Damm, han subscrit un acord a 10 anys per a promoure la diversitat als programes de la institució. Amb el suport de la Fundació Damm, la Fundació IE gestionarà programes de beques per a facilitar l'accés de joves amb perfil extraordinari procedents de tot el món als programes de IE University, per a contribuir a construir una societat pròspera i equitativa.

Com a reconeixement a aquesta col·laboració, la Fundació Damm comptarà amb una ‘Aula Damm’  a l’IE Tower, el nou campus tecnològic i sostenible de IE University a Madrid. A més, com a part d'aquest acord, Damm participarà en activitats d'impacte social, compartirà la seva visió estratègica, protagonitzarà esdeveniments destacats i reforçarà la seva network amb el claustre de recerca, els alumnes i els graduats de la institució, una plataforma de més de 80.000 directius presents en 180 països. Aquest projecte reforça la missió de la Fundació Damm per a impulsar el talent en l'educació, la cultura i l'esport.

“Els nostres fundadors, el 1876, van saber arriscar deixant la seva Alsàcia natal per a elaborar cervesa al Mediterrani. Van ser grans emprenedors que van saber envoltar-se d'experts per a formar aprenents i oferir un producte de qualitat. Aquesta dinàmica forma part de l'ADN de Damm i avui preval sota la forma de responsabilitat social corporativa. Per això, aquest acord acadèmic-empresarial és tan essencial: perquè ens permet anticipar-nos al demà amb nous enfocaments sostenibles que redundin en benefici de la societat, i perquè el fet que IE University celebri ‘The Next 50’ mirant al futur, als pròxims 50 anys, i que Damm estigui a punt de complir un segle i mig d'existència dota de major consistència a aquesta col·laboració”, explica Demetrio Carceller Arce, President Executiu de Damm i President de la Fundació Damm.

“Per a la Fundació IE és un privilegi treballar amb la Fundació Damm per a impulsar l'accés a l'educació. La col·laboració i el compromís entre el món empresarial i les institucions acadèmiques és un aspecte fonamental per a brindar oportunitats a joves amb talent, els quals, a través de l'educació podran ser agents de canvi per a aconseguir progrés econòmic i una societat més justa i sostenible. Agraïm a Fundació Damm pel seu clar compromís amb el desenvolupament del talent”, assenyala Gonzalo Garland, Vicepresident Executiu de Fundación IE.

Sobre Fundació IE

La Fundació IE treballa amb el compromís de donar suport al talent i facilitar l'accés a l'educació. A través de la seva iniciativa "Talent Taking Care of Talent", la fundació gestiona programes de beques per a alumnes de perfil excepcional que accedeixen a formació amb màxims nivells d'excel·lència independentment dels seus recursos econòmics. La Fundació IE promou la recerca, la generació i la difusió de coneixement en temes clau com la diversitat, la igualtat de gènere, l’emprenedoria i la innovació social, generant un impacte positiu i solucions innovadores als desafiaments que afronta la societat.

Sobre la Fundació Damm

La Fundació Damm vertebra i difon les múltiples accions de mecenatge i filantropia dutes a terme per Damm per a contribuir a la construcció d'una societat més justa i igualitària, a través del desenvolupament social, esportiu i cultural del nostre entorn. El 2022 la Fundació va comptar amb un pressupost de 4,14 milions d'euros, i va establir acords de col·laboració amb més de 68 entitats culturals, socials, educatives i esportives.