Final de la ‘Business Case Competition 2021’ de CUNEF
Societat 22 de abril de 2021

La Business Case Competition 2021 que organitza anualment el Colegio Universitario de Estudios Financieros (CUNEF) entre el seu alumnat de grau ja té guanyador. El projecte de l’equip “Estrella” s’ha proclamat vencedor d’aquesta edició, per la coherència entre els valors de marca i les solucions aportades al cas “Estrella Damm: estratègia a Estats Units”.

El jurat de Damm, format per Demetrio Carceller Arce, president de la Fundació Damm i president executiu de Damm; Jaume Alemany, director de Màrqueting, Exportació i Comunicació de Damm; Guillem Castellà, director d’Exportació de Damm i Isabel Negra, Marketing Manager d’Estrella Damm, a més de diversos membres del col·legi, van escoltar atentament els projectes dels tres grups finalistes, els quals van presentar propostes de solucions alsrepte que se’ls plantejava.

La jornada va concloure amb l’entrega de premis, prèvia presentació per part del director d’Exportació de Damm de l’estratègia que la companyia seguirà a Estats Units en els propers anys, a mode de resolució del cas.

El passat 7 d’abril es va donar el tret de sortida a la Business Case Competition 2021 amb la presentació als alumnes del cas Damm, celebrada a la seu de CUNEF. A partir d’aquell moment, els més de 300 participants van tenir quatre dies per analitzar el cas i presentar els seus projectes.

Aquesta iniciativa s’emmarca en l’acord de col·laboració entre la Fundació Damm i CUNEF, pel qual l’entitat es converteix en col·laboradora institucional de la Fundació en activitats educatives i d’investigació aplicada de CUNEF, així com el desenvolupament d’iniciatives conjuntes per contribuir al desenvolupament de les persones.

Entrega de premis CUNEF