Èxit de la 1a edició de la festa People in Red de la Fundació lluita Contra la Sida
Societat 01 de febrer de 2017

La Fundació Lluita Contra la Sida, dirigida pel Dr. Bonaventura Clotet, va organitzar la festa People in Red amb els objectius d’augmentar la conscienciació pública al voltant de la sida i d’obtenir fons per a finançar els seus projectes de recerca, centrats principalment en l’estudi de diverses estratègies d’eradicació del VIH.

Personalitats del món de la cultura, l’esport, l’espectacle, els mitjans de comunicació i la societat catalana i espanyola en general van assistir a la festa, la majoria dels quals seguint la premissa d’incloure a la seva vestimenta un detall vermell, color del llaç que simbolitza la lluita contra la sida. També autoritats, com el president de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres, van assistir a la festa.

Durant el sopar, servit pel xef Nandu Jubany, van conviure els espectacles de la bailaora Aloma de Balma, Guillem Albà, el grup de gospel The Sey Sisters, i el verticalista Enric Petit.

La Fundació Damm, col·laboradora de la Fundació Lluita Contra la Sida, també va assistir a la festa de la mà del seu patró director, Ramon Agenjo, i va contribuir amb el finançament per als projectes de recerca de la Fundació del Dr. Clotet.