Empleats de Damm gaudeixen de l’OBC i Ray Chen
Cultura 24 de febrer de 2019

El 23 de febrer un centenar de treballadors de Damm van gaudir del concert ofert per l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC) i el jove violinista taiwanès Ray Chen, una de les figures emergents més destacades del panorama internacional.

L’acció, fruit de la col·laboració entre la Fundació Damm i l’Auditori, va permetre als convidats gaudir d’un concert únic dirigit per la prestigiosa directora d’orquestra xinesa Xian Zhang, la primera dona que, entre altres fites, va ocupar un càrrec principal en una orquestra de la BBC. Entre el repertori que es va interpretar cal destacar l’obra del també xinès Tan Dun, autor de la música dels Jocs de Pequín i guardonat amb un Oscar per la seva música cinematogràfica.

Durant l’entreacte del concert es va servir l’habitual aperitiu acompanyat de cerveses Damm, un moment de germanor en el qual els convidats van intercanviar les impressions de la jornada. Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm, no es va perdre el concert i també va aprofitar el descans per comentar-lo amb els convidats.

obc