El Club de Futbol Damm guanya el Campionat de Catalunya
Esport 13 de juny de 2023

El Juvenil A del Club de Futbol Damm s’ha alçat amb el Campionat de Catalunya després de guanyar la final disputada el passat dissabte contra el RCD Espanyol. Els jugadors del primer equip han aconseguit així guanyar el títol català per segona vegada en la història del Club.

Després de superar dues eliminatòries molt igualades, l’equip, sota les ordres de Sergio García,  va aconseguir arribar a la final del campionat i derrotar l’Espanyol per 2 a 3 gols a favor de l’equip cerveser. Els vermells van dominar el matx i van tenir les millors ocasions, especialment a partir del segon temps, on van deixar resolt el partit tot i el segon gol dels blanc-i-blaus, dirigits per Javi Chica.

El Juvenil A marca així un nou any històric per al CF Damm, que recordarà per sempre aquesta generació de jugadors del 2004 i 2005, amb un futur molt prometedor per davant.

El Club de Futbol Damm guanya el Campionat de Catalunya