El CF Damm, premiat amb el Trofeu Campions Mundo Deportivo
Esport 28 de octubre de 2019

El Club de Futbol Damm va rebre tres premis el passat 25 d’octubre en el 36è Sopar d’Homenatge als Clubs de Catalunya. L’esdeveniment, celebrat a l’hotel Fairmont Rey Juan Carlos I i organitzat pel diari Mundo Deportivo, va condecorar institucions de diverses disciplines pels mèrits esportius en la temporada 2018-19.

El president del Parlament de Catalunya, MH Roger Torrent, va ser l’encarregat de lliurar els tres guardons al club cerveser. Les entrenadores del Juvenil Femení, Juli Garcia i Pitu Romero, i el segon entrenador del Juvenil B, Marc Collignon, van representar la Damm a l’escenari per la consecució del doblet i de la lliga, respectivament.

La tasca formativa del CF Damm va ser lloada pel director de Mundo Deportivo, Santi Nolla, en el seu discurs inicial, on va personificar en la figura del president d’Honor Josep Barcons –present al sopar- la trajectòria històrica del club de l’estrella.

sopar