El CF Damm obre la temporada 2019/20 amb l'acte de presentació
Esport 05 de setembre de 2019

El curs futbolístic 2019/20 del CF Damm ja ha arrencat amb l’acte de presentació a la seu de la Fundació Damm, l’Antiga Fàbrica Estrella Damm. El president Ramon Agenjo va encapçalar la família cervesera, que un any més va gaudir d’una jornada lúdica de benvinguda.

La façana principal de l’Antiga Fàbrica va ser la primera parada de la tarda, on jugadors, jugadores, membres del cos tècnic i treballadors del Club es van fer la fotografia de grup oficial. A continuació, l’expedició de la Damm es va dirigir al pati interior, on va berenar un entrepà i un gelat de la marca Rodilla, acompanyat amb productes d'altres de la casa com aigua Veri, Cacaolat, i una bona cervesa de barril pels adults.

Per culminar l’acte, els 14 equips es van dividir en quatre grups per a realitzar les quatre tasques restants: les fotografies de les plantilles, les fotografies individuals, l’espectacle de màgia a càrrec de Jordi Caps, i la benvinguda protocol·lària del president. Ramon Agenjo els va transmetre l’oportunitat que tenen de formar-se com a persones mentre practiquen l’esport que tant els agrada. “No oblideu mai que l’escut que porteu a la samarreta, en cada entrenament i en cada partit, s’ha de representar amb esportivitat i amb respecte cap al rival i l’àrbitre”, va recordar Agenjo, que va desitjar la millor de les sorts a tots els equips.

Un cop finalitzades les activitats, els familiars dels jugadors van ser convidats a unir-se a la festa per compartir la inauguració de la temporada amb tots els membres del Club.

damm