Dos jugadors del Club de Futbol Damm, convocats amb la selecció espanyola
Esport 11 de maig de 2021

Rodrigo Rocafort i Adrià Alsina han rebut la trucada de la selecció espanyola sub-16 per a la seva pròxima convocatòria. Els dos futbolistes del CF Damm es concentraran a Marbella del 17 al 20 de maig, on realitzaran unes sessions d’entrenament amb el combinat nacional.

Aquesta convocatòria és un premi al gran treball col·lectiu que està realitzant el Cadet A aquesta temporada, situat en el top-4 de la Divisió d’Honor Cadet juntament amb Barça, Espanyol i Girona. També ha estat seleccionat amb Espanya l’exjugador del CF Damm, Axel Espínola, fitxat pel Reial Madrid aquest estiu.

El CF Damm continua ferm en la seva línia de treball perquè els seus jugadors i jugadores millorin futbolísticament i personalment en cada entrenament i en cada partit, i que el seu pas pel Club contribueixi a fer que puguin assolir les fites que es proposin.

Llistat de tots els jugadors convocats:

CF Damm | Rodrigo Rocafort Avendaño, Adrià Alsina Fernández

CD San Francisco | Ferrán Quetglas Lorente

Club Atlético de Madrid | Javier Boñar Franco, David Muñoz Torres

Deportivo Alavés | Gaizka García Vázquez

FC Barcelona | Aarón Alonso Rodríguez, Sergi Domínguez Viloria, Niko Takahashi Cendagorta, Iker Bravo Solanilla, Jorge Javier Espinal Díaz

Girona FC | Joel Roca Casals

Málaga CF | Salvador Esquivel Gámez

Manchester City FC | Mahamadou Susoho Sissoho

RC Deportivo de la Coruña | David Mella Boullón

RCD Espanyol | Sergio Rivares Manso

Real Betis Balompié | José María Ortega Parejo, Daniel Pérez Guerrero