Col·laboradors i col·laboradores de Damm visiten l’exposició Miró-Picasso a la Fundació Joan Miró
Fundació Damm 08 de febrer de 2024

Ahir al vespre, la Fundació Damm va convidar a un grup de col·laboradors i col·laboradores de Damm a visitar la Fundació Joan Miró. Els i les assistents, acompanyats dels seus amics i familiars, van poder gaudir d’una visita guiada per l’exposició temporal Miró – Picasso, una mostra que presenta l’obra de dos dels artistes imprescindibles de l’art del segle XX, que van mantenir una llarga i fructífera amistat, i que van triar Barcelona per deixar-hi una part important del seu llegat.

A través d’una selecció de més de 300 obres i documents, Miró – Picasso fa un recorregut per la relació d’amistat i admiració que compartien els dos artistes, resseguint els principals moments en què les seves vides es van creuar, explorant les seves afinitats artístiques, així com el seu vincle amb la ciutat de Barcelona. L’exposició ofereix així una oportunitat única per veure moltes peces que han visitat la ciutat per primera vegada, com Dona, ocell, estrella (Homenatge a Pablo Picasso) (1966-1973) de Miró o Les tres ballarines (1925) de Picasso.

L’exposició, organitzada amb motiu del cinquantè aniversari de la mort de Pablo Picasso i el quarantè aniversari de la mort de Joan Miró, es pot veure simultàniament a la Fundació Miró i al Museu Picasso, amb peces dels dos artistes als dos museus, fins al 25 de febrer.

La Fundació Damm és mecenes de la Fundació Joan Miró des de l’any 2021 amb l’objectiu de contribuir a acostar a la societat l'important llegat artístic del pintor, escultor, gravador i ceramista català. El museu, fundat el 1975 pel mateix artista amb la voluntat d’establir a Barcelona un espai mironià de referència internacional, ha esdevingut un espai dinàmic on l’art de Joan Miró conviu amb la creació artística més contemporània.

Més informació a www.fmirobcn.org