Col·laboradors i col·laboradores de Damm gaudeixen del concert Blanch & Guinovart al Palau de la Música
Fundació Damm 24 de maig de 2024

El passat 2 de maig, la Fundació Damm va convidar a un grup de col·laboradors i col·laboradores de Damm, acompanyats per les seves amistats i familiars, al Palau de la Música. Els i les assistents van poder a gaudir del concert Blanch & Guinovart, un tàndem format per la soprano Sara Blanch i el pianista Albert Guinovart.

En el recital, Sara Blanch va debutar en solitari al Palau de la Música Catalana en el darrer concert del cicle Palau Grans Veus d’aquesta temporada. Es va tractar d’un debut especial per a la cantant, ja que va actuar en un escenari que coneix molt bé gràcies al seu pas pel Cor Jove de l’Orfeó Català. Intèrpret expansiva, amb un gran domini de l’escena i una veu fresca i brillant, Sara Blanch va oferir un programa de cançó catalana i àries d’òpera del repertori francès, acompanyada al piano per Albert Guinovart.

La Fundació Damm és mecenes d’honor de la Fundació Orfeó Català – Palau de la Música Catalana des de l’any 1991 i, en l’actualitat, a més de formar part del Consell de Mecenatge, el patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, és membre del patronat de l’entitat, ocupant-ne la vicepresidència primera. Cada temporada, la Fundació Damm col·labora amb una de les funcions que es programen al Palau de la Música i hi convida a col·laboradors i col·laboradores de Damm, en una aposta decidida pel desenvolupament de les activitats culturals i artístiques.