Audrey Pascual, campiona d’Europa d’esquí alpí adaptat
Esport 03 de març de 2020

La jove esquiadora espanyola de tan sols 15 anys, Audrey Pascual, integrant de L’Equip Fundación También Competició Esquí & Snowboard Adaptat es va proclamar el passat dijous 27 de febrer, a la pista croata de Sljeme, campiona d’Europa d’Esquí Alpí amb una brillant actuació en la que va aconseguir dos nous metalls d’or tot i enfrontar-se a rivals amb més experiència. L’esportista espanyola es va imposar a la britànica Shona Brownlee en el primer dia de competició d’eslàlom de la Copa d’Europa, seguit d’un altre or en la prova d’eslàlom del National Cup.

La Fundació Damm, que té entre els seus objectius el suport i promoció d’activitats orientades a la formació integral de les persones, col·labora amb la Fundación También per la inclusió social de les persones amb discapacitat i el foment de valors educatius en activitats esportives adaptades, d’oci i temps lliure, pensant especialment en els més petits per a què puguin gaudir en condicions d’igualtat del seu temps lliure.

Audrey Pascual, campiona d’Europa d’esquí alpí adaptat