Teatre-Auditori de Sant Cugat

El Teatre-Auditori de Sant Cugat és un valuós centre d’intercanvi de valors i d’experiències en camps tan diversos com el teatre, la dansa, la música, l’òpera, el circ, la poesia i la màgia, i amb espectacles de reconegut prestigi mundial i interpretacions per part de primeres figures del món artístic i cultural.

A més, amb la voluntat de contribuir a la promoció de la cultura en l’àmbit de les arts escèniques i musicals, el Teatre-Auditori ofereix una programació artística de qualitat i diversitat, composta per produccions locals, nacionals i internacionals.

Un grup de treballadors i treballadores de Damm van poder assistir al concert que Jarabe de Palo va oferir a l’Auditori de Sant Cugat convidats per la Fundació. El conjunt liderat per Pau Donés va interpretar els temes més coneguts de la seva carrera en l’espectacle anomenat ‘50 palos’, dissenyat per celebrar en teatres i auditoris els 50 anys de Pau Donés i els 20 de Jarabe de Palo.