Museu Nacional d’Art de Catalunya

El MNAC és l’espai on es pot veure la millor col·lecció de pintura mural romànica del món i els artistes més representatius del modernisme català, com ara Gaudí o Casas. L’art gòtic, grans pintors europeus del Renaixement i el Barroc, i la col·lecció de fotografia completen el fons del museu.

El MNAC, com a ens públic, potencia l’ús social i educatiu per esdevenir un espai de coneixement, debat, vincle social i participació, i posa el coneixement, la col·lecció i els recursos al servei del públic. El museu té la voluntat de mostrar l’expressió artística catalana sense límits cronològics i, alhora, generar nou coneixement, fruit de la recerca i el treball amb altres institucions.

La Fundació Damm va convidar una cinquantena d’integrants del grup Damm a la exposició “Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol”. Aquesta exposició dedicada a la musa del pintor Salvador Dalí és la primera protagonitzada per l’esposa del geni del surrealisme.