L'Auditori de Barcelona

L’Auditori de Barcelona és la seu de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC) i de la Banda Municipal de Barcelona. Com a institució nacional que és, l’Auditori de Barcelona vol projectar Catalunya i Barcelona al món mitjançant un projecte musical propi, estable i integrador.

L’ampli abast social de la programació es completa amb un projecte educatiu orientat a tots els públics i compta amb el lideratge del programa Apropa Cultura, que defensa l’accessibilitat de la cultura. Al mateix complex musical hi tenen la seva seu l'Escola Superior de Música de Catalunya i el Museu de la Música. Això converteix l'Auditori de Barcelona en un focus de la vida musical de la ciutat en els diferents camps de la divulgació, la docència i la recerca.

L'Auditori de Barcelona és un edifici de 42.000 metres quadrats dissenyat per l'arquitecte Rafael Moneo que es va inaugurar l’any 1999. És la primera sala de l’Estat espanyol que forma part de l’European Concert Hall Organisation.

L’Auditori de Barcelona disposa de la plataforma L’Auditori Digital, on es poden veure concerts en live streaming i sota petició, així com gaudir d'àlbums digitals enregistrats pel nou segell discogràfic de la institució.