Durant més de seixanta anys l'IESE, l’escola de direcció d’empreses de la Universitat de Navarra, s’ha mantingut com a referent pel que fa a la formació de directius; desenvolupant i inspirant a líders empresarials l’objectiu dels quals és generar un impacte profund, positiu i de llarga durada en les persones, les empreses i la societat a la qual serveixen.

L’èxit de l'IESE resideix en l’enfocament humanístic que imprimeix al lideratge i als negocis, complementat amb un claustre de reconeixement mundial dedicat a generar investigacions d’avantguarda; la visió global dels programes que ofereixen, del claustre, dels estudiants i dels campus; una metodologia pràctica i rellevant d’aprenentatge i una creixent comunitat d’antics alumnes formada per a més de 40.000 directius en tot el món.

L’any 2018, l’IESE va ser designat pel Financial Times com a millor programa d’Executive Education al món i número 1 d’Europa en MBA segons l’Economist.