Fundació Auditori Palau de Congressos de Girona

La Fundació Auditori Palau de Congressos està integrada per institucions i empreses que volen contribuir al creixement econòmic i cultural de Girona a partir dels principis fundacionals. El màxim òrgan de govern és el Patronat, format pels representants de les institucions, els patrons i els mecenes, gràcies als quals i juntament amb els mitjans col·laboradors és possible la programació congressual i musical de Girona.

El Palau de Congressos de Girona representa la nova generació de centres de congressos del segle XXI. Polivalència, harmonia, racionalitat, elegància, comoditat, tradició i modernitat són alguns dels adjectius que millor el defineixen.

En poc temps s'ha consolidat com un equipament cultural i de negocis de primera magnitud i ja és part imprescindible de la ciutat de Girona. Inaugurat l'any 2006, acull la celebració de tot tipus de congressos, convencions, reunions, jornades, fires i exposicions.