Fundació Auditori Palau de Congressos de Girona

La Fundació Auditori Palau de Congressos està integrada per institucions i empreses que volen contribuir al creixement econòmic i cultural de Girona a partir dels seus principis fundacionals. El màxim òrgan de govern és el Patronat, format pels representants de les institucions, els patrons i els mecenes, gràcies als quals i juntament amb els mitjans col·laboradors és possible la programació congressual i musical de Girona.

El Palau de Congressos de Girona representa la nova generació de centres de congressos del segle XXI. És un espectacular edifici situat al cor de Girona i en un dels espais més emblemàtics de la ciutat, el parc de la Devesa.

En poc temps s'ha consolidat com un equipament cultural i de negocis de primera magnitud. L'edifici, inaugurat l’any 2006, forma part de la nova generació d'auditoris i centres congressuals i va ser dissenyat per un prestigiós equip d'arquitectes gironins, Joan Tarrús i Galter, Jordi Bosch Genover i Manel Bosch Aragó.