Fundació Privada per l’Esport i l’Educació de Barcelona

Durant el mes de juliol, molts infants i joves de Barcelona no poden accedir als recursos que ofereix la ciutat per practicar activitats esportives i de lleure, ja que el cost econòmic dels campus i casals d’estiu limita l’accés a aquesta oferta. Per aquest motiu, la Fundació Privada per l’Esport i l’Educació de Barcelona (FEEB) organitza, des de fa nou anys, el programa ‘Un Estiu Fantàstic’, amb la finalitat de compensar els desequilibris que la situació econòmica ha portat a les famílies, limitant l’accés al consum de les activitats d’estiu a les zones més desafavorides de la ciutat de Barcelona i rodalia. Des de la seva primera edició, la Fundació Damm ha col·laborat amb el programa ‘Un Estiu Fantàstic’. Els destinataris són nens i nenes entre 5 i 12 anys i joves entre 13 i 18.