Teatre Lliure

Fundat l’any 1976, el Teatre Lliure de Barcelona és un dels teatres més representatius de les arts escèniques d'aquest país. El Lliure compta amb dues seus: una a Montjuïc, amb una sala gran i una altra de petit format, i una altra a Gràcia, amb una sala de format mitjà. En aquests espais es presenten espectacles a partir de textos, idees i propostes de diversos àmbits i llenguatges escènics, sempre amb la voluntat de reflectir la realitat.

Al Lliure, el públic és una peça fonamental i constitueix a cada funció una assemblea que comparteix sentiments individuals i col·lectius, convertint l'experiència del teatre en un plaer cultural.

La Fundació Damm i el Teatre Lliure mantenen un acord de col·laboració des de l’any 2016 pel qual la Fundació pretén impulsar, encara més, les entitats culturals del país.