Sala Beckett

La Sala Beckett és un espai de creació, formació i experimentació teatral, dedicat especialment a la promoció de la dramatúrgia contemporània i a la difusió de l’autoria teatral catalana, alhora que funciona com a punt de trobada dels autors teatrals amb altres creadors escènics i amb professionals de diferents àmbits i disciplines.

A la Sala Beckett s’hi duu a terme una intensa activitat de producció i programació d’espectacles, cursos i laboratoris, conferències, trobades i tota mena d’activitats d’intercanvi, pensament i debat sobre dramatúrgia i món contemporani. La Sala Beckett és una de les Fàbriques de Creació de l’Ajuntament de Barcelona.

Al llarg de la temporada 2018-19 la Sala Beckett ha proposat nous cicles de pensament i debat. I, alhora ha mantingut les convocatòries per a residències de creació (una per autors i dues per a companyies), els projectes de connexió amb el territori, la creació jove i els serveis de promoció internacional.