Fundació Lluita contra la Sida

La Fundació Lluita contra la Sida va organitzar una gala benèfica a la qual van acudir més de 800 persones, entre les qui va destacar la presència de Martina Klein, Àlex Corretja, Vanesa Lorenzo, Carles Puyol, Ona Carbonell, Àngel Llàcer, Mario Vaquerizo, Bibiana Fernández i Risto Mejide, entre d’altres. L’acte va comptar amb representacions d’humor per part de Carlos Latre, Juan Carlos Ortega, Xavier Sardà i Los Morancos, actuacions musicals d’Antonio Orozco, Amaia, Alfred Garcia i Ana Guerra, i un concert de David Bisbal.

El sopar va ser servit per quatre xefs estrella Michelin sota la direcció de Nandu Jubany amb l’objectiu de recaptar fons i oferir al públic una experiència gastronòmica solidària. La Fundació Lluita contra la Sida va aconseguir reunir un total de 720.126 euros. Un recapte que se suma als 6 milions d’euros obtinguts al llarg de les vuit edicions anteriors, i en les quals la Fundació Damm ha estat col·laborant de ben a prop.