Fundació Lluita contra la Sida

La nit del 20 de novembre de 2017 es va celebrar la 2a edició de la festa solidària People in Red, organitzada per la Fundació Lluita contra la Sida amb l’objectiu d’obtenir fons per finançar els seus projectes de recerca, centrats principalment en l’estudi de diverses estratègies d’erradicació del VIH.

L’espectacle culinari va constituir l’eix central de la festa amb la participació de quatre xefs amb Estrella Michelin: Carles Gaig, Nandu Jubany, Carles Abellán i Hideki Matsuhisa. Aquesta simfonia culinària, dirigida pel mateix Jubany, va representar una experiència gastronòmica única: quatre grans xefs units per primera vegada per una causa solidària.

La recaptació va ser de 464.959 euros, obtinguts gràcies als patrocinis i als donatius de tots els assistents.