Fundació Balia

La Fundació Balia és una organització dedicada al desenvolupament integral de la infància i la joventut en situació de risc. La seva missió és afavorir la inclusió social de menors en desavantatge, tant als barris més marginals del nostre entorn com en altres països, així com impulsar l’educació en valors entre els joves i ajudar-los a desenvolupar les seves habilitats personals oferint-los alternatives saludables pel seu temps lliure.

Des de la Fundació Balia impulsen minuciosos projectes pedagògics que prevenen l'abandonament i l’aïllament, combaten el fracàs escolar i potencien l'educació en valors.

La Fundació Balia va rebre el premi a la millor iniciativa del Tercer Sector en la II Edició dels Premis multinacionals per Marca España RSC 2018. Aquest guardó reconeix la trajectòria de la Fundació Balia, que des de la seva creació l’any 2001 lluita contra la pobresa infantil a Espanya mitjançant l’educació.