Club Natació Sabadell

Fundat l’any 1916, el Club Natació Sabadell és una entitat que té la missió de fomentar i desenvolupar les activitats esportives, socials, culturals i de lleure que cobreixin les necessitats dels socis i sòcies, suportades en el respecte i valors, a la comunitat i al medi ambient. El seu objectiu és ser un club d’excel·lència en la formació esportiva i ser un referent en instal·lacions i serveis.

Des del seu naixement, el Club no ha deixat de créixer i ha anat incorporant noves seccions esportives fins a completar les 20 de les que disposa avui. Actualment, compta amb més de 27.000 socis i és la tercera entitat esportiva de Catalunya en nombre de socis, per darrere del RACC i el FC Barcelona.

Del CNS han sortit 55 esportistes olímpics en les disciplines de natació i waterpolo i dos nedadors paralímpics.