Club Natació Barcelona

Fundat l’any 1907, el Club Natació Barcelona és una de les entitats esportives més importants de l’estat, sent el degà de la natació espanyola i fundador de les federacions catalana i espanyola així com inspirador del Comitè Olímpic Espanyol. A les seves instal·lacions, a tocar de la platja de Sant Sebastià de la Barceloneta, es practica waterpolo, vela, natació, pilota, salts, karate, pàdel, triatló i petanca, a part de la resta de serveis que ofereixen, com ara fitness i activitats dirigides.

El Club destaca especialment en la natació i el waterpolo, amb dinou títols de lliga, una copa d’Europa, dues copes Len, vuit copes del Rei i tres lligues catalanes. El 2007, el Club Natació Barcelona va ser una de les organitzacions guardonades amb la Creu de Sant Jordi atorgada per la Generalitat de Catalunya.

La Fundació Damm és patrocinadora del CNB des de l’any 2009, especialment a través de la competició de la Copa Nadal de Barcelona.