Club Natació Barcelona

Fundat l’any 1907, el Club Natació Barcelona és una de les entitats esportives més importants de l’estat, sent el degà de la natació espanyola i fundador de la federació catalana i espanyola així com inspirador del Comitè Olímpic Espanyol.

El Club destaca especialment en la natació i el waterpolo, amb dinou títols de lliga, una copa d’Europa, dues copes Len, vuit copes del Rei i tres lligues catalanes. El 2007, el Club Natació Barcelona va ser una de les organitzacions guardonades amb la Creu de Sant Jordi atorgada per la Generalitat de Catalunya.

La Fundació Damm va renovar el conveni de col·laboració amb el Club Natació Barcelona amb la finalitat de seguir realitzant actuacions dirigides a la promoció de l’esport entre la joventut com a un element d’integració i de formació de les persones. El conveni va ser signat per Ramon Agenjo i pel president del club barceloní, Bernat Antràs. La Fundació Damm és col·laboradora del CNB des de l’any 2009.