Centre Cultural Terrassa

Inaugurat l’any 1980, el Centre Cultural Terrassa és un espai que ofereix una àmplia activitat cultural destinada a tots els públics. Cada temporada es realitza una programació pròpia estable d’arts plàstiques i una d’arts escèniques, on destaquen especialment les temporades de dansa i circ.

A més, es programen concerts en directe, música clàssica i s’ofereixen activitats pedagògiques relacionades amb les exposicions i amb les línies d’arts escèniques més destacades. També dóna cabuda a iniciatives organitzades per tercers i es col·labora amb entitats culturals i solidàries perquè puguin dur a terme les seves activitats.

El Centre Cultural vol continuar sent un referent en el camp de les arts i la cultura, amb l’objectiu d’oferir una programació de qualitat i amb varietat artística que doni resposta a les diferents sensibilitats i públics. Alhora, pretén contribuir a la configuració de l’oferta cultural de Catalunya.