Atenció Precoç Solidària-Junts Podem

Atenció Precoç Solidària-Junts Podem és una associació que va començar a treballar a Bolívia l’any 1995 col·laborant amb institucions i professionals del país en diversos projectes: a Oruro donant suport econòmic i professional a projectes d’atenció a nens i nenes amb discapacitat, i a Potosí donant suport econòmic a projectes de desenvolupament en zones rurals.

La Fundació Damm col·labora amb el projecte d’Oruro aportant ajudes econòmiques perquè 92 infants amb discapacitat puguin ser atesos al Centre de Recursos i Atenció Primària Dra. Conxa Bugié.

Aprofitant el pas del Rally Dakar per Bolívia, des de la Fundació Damm es va voler donar a conèixer el projecte d’Oruro. La Fundació Damm va ser convidada a la recepció oficial que va dur a terme el president de Bolívia, Evo Morales. El pilot Isidre Esteve també va voler participar en aquest projecte i, des de la seva fundació, va fer arribar samarretes solidàries als nois i noies d’Oruro.