Real Club Náutico de Barcelona

La missió principal del Reial Club Nàutic de Barcelona és el foment i el desenvolupament de la pràctica de l’esport de la vela, així com l’organització d’esdeveniments esportius, culturals i de qualsevol altre tipus i l’ensenyament sense ànim de lucre de la vela. Amb més de 140 anys d’història, l'RCNB és un punt de referència clau en el món de la nàutica mediterrània. Agermanat amb diferents clubs europeus, també manté diverses correspondències amb alguns clubs americans i asiàtics. El club és referència internacional en la vela de competició pel que fa a l’organització de regates i per la seva immillorable situació en el bell mig litoral de la ciutat de Barcelona, que permet als seus socis i visitants gaudir amb comoditat de les seves instal·lacions i serveis.